یزدفردا "خبر آرشیوی:تاریخ خبر 27 /1/88 



استاندار یزد به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در شهرک اسکان یزد ضمن گفتگو با برخی از اهالی این شهرک، از نزدیک در جریان نیازها و مشکلات این بخش از شهر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده همچنین در محل مسجد شهرک اسکان با جمعی از اهالی این شهرک به گفتگو پرداخت.
استاندار یزد در سخنانی با اشاره به سفرهای شهرستانی و بازدید از مناطق محروم و محلات مختلف در استان گفت: مدیران و مسئولین باید با مدیریت صحیح و موثر مهاجرت از روستاهها، شهرها و دیگر استانها و همچنین اسکان حاشیه شهرها را کنترل کنند تا زمین خوارانی که از طریق دست اندازی به زمین های دولتی و فروش آنان به مردم محروم، قصد سودجویی دارند، نتوانند به مردم ضربه وارد کرده و آنها را دچار مشکل کنند.
وی با تاکید بر این مسئله که مردم نیز در این رابطه باید هوشیار باشند اظهار داشت: مردم نیز موظفند آگاهانه و در قالب قانون و مقررات اقدام به خرید زمین و ساخت مسکن نمایند تا خود و خانواده خود را دچار مشکلات عدیده نکنند.
فلاح زاده کشور ایران را یکی از حادثه خیز ترین کشورها برشمرد و با اشاره به حادثه زلزله افزود: اکثر مساحت کشور ایران روی گسل قرار دارد لذا باید در هنگام ساخت و سازها اصول مقاوم سازی و استانداردهای لازم را جدی بگیریم و رعایت استحکام سازی بکنیم. استاندار یزد در پایان به منظور حل برخی از مشکلات زیربنایی این شهرک قول مساعد داد.
شایان ذکر است شهرک اسکان با بیش از 7000 هزار سکنه و 1300 خانوار در حاشیه جاده فرودگاه آیت ا... شهید صدوقی یزد واقع شده است.




توضیح :تاخیر در انتشار اخبار استانداری به علت عدم همکاری روابط عمومی محترم استانداری می باشد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا